Δευτέρα, Μαΐου 04, 2009

Μπάλα (!)

Κατα καιρούς γράφω πόσο πολύ βαριέμαι το ποδόσφαιρο η το μπάσκετ, τα αθλήματα γενικότερα, σε αντίθεση με φίλους και γνωστούς που στην καλύτερη περίπτωση είναι παθιασμένοι με αυτά. Ασχολούμαι μόνο για να κοροϊδέψω κανα γαύρο (ουκ ολιγοι)! Ναι, ισχύει ακόμα αυτό, αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι το Σ/Κ ξεκίνησα να παρακολουθώ -αθελά μου στην αρχή- δύο αγώνες -με αυτούς τους γαύρους ναι- που όχι μόνο μου κράτησαν το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος, αλλά άρχισα να αναρωτιέμαι, δυνατά κιόλας, αν έχω χάσει κάτι ολα αυτά τα χρόνια, αν το επίπεδο των ελληνικών ομάδων είναι τόσο υψηλό (στα "απαίδευτα" μάτια μου τουλάχιστον), αλλά και τι στο καλό συμβαίνει όταν αυτές οι ομάδες παίζουν επι ελληνικού εδάφους και τα αποτελεσματα είναι διαμετρικά τόσο αντίθετα. Γιατί το ελληνικό πρωτάθλημα έχει τα χάλια που έχει. Γιατί όλοι οι "παραγοντες", εφημερίδες, οπαδοί, χουλιγκάνια κλπ είναι βουτηγμένοι στα σκατά. Μπορούν και δεν τους αφήνουν? Φταίει η όλη άρρωστη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί όλα αυτα τα χρόνια? Φταίει η έλλειψη "προβολής" στα διεθνή μέσα? Το μη "ευρωπαϊκό" status? Το εντυπωσιακό 15-14 ανάμεσα στον Ολυμπιακό και στην Αεκ αλλά και η νίκη του Παναθηναϊκού στο Βερολίνο πραγματικά μου έφτιαξαν το διήμερο. Σήμερα Δευτέρα όμως τα πράγματα ξαναμπήκαν στη θέση τους με το συγκεκριμένο εξώφυλλο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ωχου μωρέ!! τι σχεση εχει δηλαδη το εξωφυλλο της κωλοφυλλαδας!! διαβαζε πρωταθλητή για να γουστάρεις!!

onelittleastronaut είπε...

ναι ναι αυτο φταιει. θα ξεκινησω με το ΦΩΣ (υπάρχει ακόμα?)