Κυριακή, Απριλίου 27, 2008

der Traumkurs

Μ.Παρασκευή. Είδα στον ύπνο μου ότι ήμουν με τον Π.Γαϊτάνο. Απίστευτο! Δεν είχε το ίδιο μαλλί, ήταν κουρεμένος. Είμασταν σ'ενα σπίτι, υποτίθεται στην Αθήνα, αλλά στην εξοχή. Ισως κάπου στην Κηφισιά η την Εκάλη. Είχε βρέξει και το χώμα μύριζε. Είμασταν έξω. Νομίζω ότι φορούσε λευκό πουκάμισο. Εκεί κοντά ήταν ένα εμπορικό κέντρο όπου δούλευε ένας ξάδερφος μου, δεν θυμάμαι αν πήγαμε. Αποφασίσαμε να πάμε στο club decadence που -παραδόξως- ήταν πολύ κοντά και εκτός απο μπαρ-κλαμπ ήταν και δισκοπωλείο. Ανοίξαμε την πόρτα και είδαμε μερικούς αγριεμένους τύπους που κάθονταν σε ένα μεγάλο μακρόστενο τραπέζι στην μέση. Ένα άδειο σπίτι έμοιαζε, άσπρο, λίγο βρώμικο. Βρίσκω μια πόρτα που νομίζω ότι με οδηγεί στην σκάλα για τον επάνω όροφο. Ήταν η τουαλέτα, σαν αποθήκη σε κοτέτσι, παράπηγμα. Η κανονική πόρτα ήταν δίπλα ακριβώς αλλά δεν φαινόταν, την άνοιξε ο Γαϊτάνος. Βλέπουμε 2-3 κορίτσια που κάθονται κάτω δίπλα στην ξύλινη σκάλα, που είναι ακουμπισμένη στον τοίχο και οδηγεί στο πατάρι. Χαμογελάμε, μάλλον γνωριζόμαστε. Πρώτος ανεβαίνει εκείνος. Εγώ φοβάμαι λίγο γιατι πρέπει να κρατάω τη σκάλα σταθερά για να μην πέσω και γιατί τα κορίτσια απο κάτω με γαργαλάνε, με πειράζουν, μου χαϊδεύουν τον κώλο. Επιτέλους ανέβηκα. Δεν θυμάμαι τιποτα άλλο. 

1 σχόλιο:

danae είπε...

"Τα όνειρά σου μην τα λες, γιατί μια μέρα κρύα μπορεί και οι φροϋδιστές να 'ρθουν στην εξουσία..."