Δευτέρα, Φεβρουαρίου 01, 2010

Notes




Κάθε χρόνο την ίδια περίοδο πάντα -δηλαδή στο τέλος του Γενάρη, αρκετά καθυστερημένα- θυμάμαι ότι πρέπει να αλλάξω τα φύλλα στην ατζέντα μου/filofax whatever και πάντα έχω πρόβλημα γιατί υπάρχουν εκεί σημειώσεις σημαντικές η ασήμαντες που θα ήθελα να υπάρχουν και στη νέα χρονιά, αλλά ποιος κάθεται τώρα να περνάει μουτζούρες που αφορούν κάποια γενέθλια η συνταγές μαγειρικής η οτιδήποτε μπλαμπλαμπλα στα καινούρια φύλλα και πολλές φορές ημερομηνιακά?
Κάθε φορά σκίζω φύλλα, άλλα προσπαθώ να τα κολλήσω τσαπατσούλικα, άλλα μένουν στην άκρη του γραφείου μέχρι τη δέκατη φορά που θα τα ρίξω κάτω και θα τα ξαναμαζέψω και απο'κει κατευθείαν στα σκουπίδια. Δεν ξέρω σε πόσους συμβαίνει αυτό -όχι μόνο με τα χαρτιά, γενικά- εμένα παρα πολύ συχνά, μάλλον αυτός είναι ο κανόνας, δυσκολεύομαι πάρα πολύ σε ότι αφορά την οργάνωση και την αρχειοθέτηση. Επιλεκτικά η όχι, συνειδητα η μη δεν ξέρω την απάντηση. π.χ είμαι ψυχαναγκαστικός σε κάποια πράγματα, τα ποτήρια μου είναι πάντα άριστα τακτοποιημένα με ακρίβεια χιλιοστού μέσα στο ντουλάπι, το κερί είναι σε συγκεκριμένη θέση ακουμπισμένο πάνω στο τραπέζι και δεν μ'αρέσει καθόλου όταν κάποιος το κουνάει απο'κει για να ακουμπήσει π.χ το ποτήρι του. Θήκες κενές και γεμάτες με cd/dvd είναι σε στοίβες απλωμένες στην είσοδο του σπιτιού μου περιμένοντας την άριστη αρχειοθέτηση. Λογικό ακούγεται, αλλά υπάρχουν εκεί πάνω απο ένα χρόνο, απο τότε σχεδόν που μετακόμισα και η μόνη αλλαγή στη ρουτίνα τους είναι αυτή της θερμοκρασίας αφού βρίσκονται δίπλα στο καλοριφερ. Τρέμω στη σκέψη ότι κάποια στιγμή πρέπει να τα ανοίξω να δω αν έχουν στραβώσει και να τα βάλω σε τάξη. Είναι όπως με το τρέξιμο που θέλουν όλοι να πάνε το σ/κ.
Σχετικά με τις ατζέντες πάλι, κόψε-ράψε με τις σημειώσεις δεν τα κατάφερνα και ιδιαίτερα έτσι σταμάτησα πέρσι να γράφω, παρα μόνο τα πιο βασικά όπως ψώνια και πράγματα για την βαλίτσα πριν απο κάθε ταξίδι, έχοντας την εντύπωση ότι αν κάτι είναι πραγματικά σημαντικό τότε μπορείς να το θυμηθείς! Δεν ξέρω πραγματικά σε τι φάση βρισκόμουν τότε που μου ήρθε αυτή η αναλαμπή, αλλά σίγουρα δεν ήταν και η πιο έξυπνη σκέψη που έχω κάνει ως τώρα. Η μνήμη μου ήταν και παραμένει ασθενής. Φέτος πέταξα και αυτή που είχα με τα ανταλακτικά και τις τρύπες, πήρα ένα moleskine και αποφάσισα να σημειώνω εκεί τα πάντα. Έχω σημειώσει ήδη μια συνταγή μαγειρικής που σήμερα ήταν η δεύτερη αποτυχημένη (πάντως σίγουρα πιο επιτυχημένη απο την πρώτη) προσπάθεια για να την φτιάξω. Επίσης έχω βάλει "υπενθυμίσεις" σε μια ημέρα κάθε εβδομάδας του χρόνου για να ολοκληρώσω επιτέλους ένα άλλο πολύ φιλόδοξο σχέδιο που έιχα πριν καναδυο χρόνια, να περάσω τον τηλεφωνικό κατάλογο του κινητού στο χαρτί. Είχα μείνει στο Δ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: